Subscribe Twitter

15 januari 2011

Arabian Princess



Vandaag wil ik jullie weer eens een ooglook laten zien. Voor deze look heb ik het amuse palette gebruikt waar ik hier al over schreef. Ik heb een paarse, een roze en een bruine kleur gebruikt.

Op de foto's komen de kleuren niet helemaal tot hun recht, wat ik echt heel erg jammer vind.

Ik heb de roze kleur als basiskleur gebruikt en deze over mijn gehele ooglid aangebracht.
Vervolgens heb ik de bruine kleur in mijn crease aangebracht vanaf mijn binnenste ooghoek tot het midden van mijn ooglid. Als laatste heb ik de paarse kleur in mijn buitenste "v" aangebracht.

Hetgeen wat ik vooral goed wilde hebben was de overgang van de bruine naar de paarse kleur in mijn crease omdat dit echt een heel erg mooi effect geeft.

Al deze kleurtjes hebben een heel mooie metallic glans en in het echt gaf het echt een heel mooi duizend en één nacht gevoel. Zucht, wanneer komt die camera nou???



Xx-Bella

P.S Ik heb mijn wenkbrauwen op de foto's ook niet gedaan, ook sorry daarvoor haha, maar ik was net ziek geweest en daarom niet zoveel behoefte aan al die make-up.

1 reacties:

Silva zei

Supermooi! Vind het echt arabisch lijken :)

Een reactie posten

 
Web Analytics