Subscribe Twitter

2 juli 2011

Shoplog Action

Begin deze week ben ik weer eens naar de action gegaan om te kijken of ze nog leuke koopjes en dingetjes voor de vakantie hadden.
Als eerste kocht ik enkele pakjes van de welbekende neusstrips. Ik heb nu al een heleboel merken uitgeprobeert en ik vind ze of bestwel prijzig, of ik vind ze maar matig werken. De neusstrips van de action lees ik altijd goede verhalen over en voor de prijs hoef je het niet te laten, dus nam ik gelijk maar vier pakjes mee.

Ook kocht ik twee paar oorbellen. Het zijn van die schelpachtige cirkels met een printje erop. Ze zijn erg dun en achter het haakje zit geen sluitinkje, maar ik vond ze wel grappig en voor 0.49 cent zie ik wel of ik ze ga dragen of niet. De ene heeft een groen/gele achtergrond en een print van een vlinder en de andere heeft een neutrale achtergrond met zwarte krullen erop.

Bij de beauty afdeling kocht ik ook nog een verpakking met daarin twee verwarmende maskers. Ik vind warme maskers meestal erg fijn en in de vakantie vind ik het wel leuk om mijn gezicht zo af en toe een extraatje te geven. In principe is de verpakking voor twee keer, maar het zou me niks verbazen als je hem ook vier keer kunt gebruiken. Dit masker kostte 0.79 cent.

Als laatste kocht ik een superschattige ministijltang. Hij heeft een heel mooi babyblauw kleurtje en is superklein en licht dus heel gemakkelijk om mee op reis te nemen. Ze hebben hem ook nog in het zwart en volgens enkele beautyblogs ooknog in het roze, maar die heb ik zelf niet gezien. Deze kostte maar 2.50 dus ik kon hem niet laten liggen ;)

Dit waren mijn aankopen van deze keer. Ik ben er heel erg blij mee en ga er lekker van genieten in de vakantie. Kopen jullie ook wel eens bij de action? of vinden jullie dat de spullen niet zo'n goeie qualitiet hebben?

Xx-Bella

2 reacties:

Een reactie posten

 
Web Analytics