Subscribe Twitter

3 juli 2011

Shoplog Londen

Lieve, geduldige lezers,

Jullie hebben vast gemerkt dat er de laatste tijd er weinig updates zijn geplaatst op deze site. Ik wil hiervoor even sorry zeggen. De laatste tijd waren wij erg druk met school bezig: toetsen, huiswerk, werkstukken, je kent het vast wel.

Maar: jullie hebben niet voor niets gewacht want bij deze laat ik jullie (eindelijk) de spulletjes zien die ik (Ella) in Londen heb gekocht.


In mei zijn wij naar Londen geweest. Ook dit is alweer een hele poos geleden, maar maak je niet druk: volgens mij zijn alle dingen behalve de tijdschriften nog steeds verkrijgbaar.

Van links naar rechts:

* Blauwe sandaaltjes van Ruby Brown (prijs onbekend)
* Zilveren sandaaltjes van Chival (prijs onbekend)
*Dorothy Perkins tas die gratis bij de Cosmopolitan van juni zat
* Blauwe pyjama trui van de Primark (5 pond)
* Bloemetjes rokje van de Primark (5 pond)
* Cupcake tas van de Primark (1 pond)
* Grijs hemdje en bloemetjes hemdje van de Primark (twee voor 4 pond)
* 10 zilverkleurige armbanden (1,50 pond)
* Setje van vijf haarbandjes in de kleuren zilver, goud, wit, zwart en bruin van de Primark ( 1,50 pond)
* Rok met strand-print van de Primark (12 pond)
* Meidenmagazine nr 05 met gratis armbandjes (niet in Londen gekocht)
* Bloemen blousje van de H&M (7 pond)

Ik heb de bonnetjes niet bewaard, dus de prijsjes kunnen iets afwijken.

Xx Ella

2 reacties:

NailGloss zei

Leuke dingen

femketje zei

leuke nieuwe aankopen :D

Een reactie posten

 
Web Analytics