Subscribe Twitter

2 december 2010

Twee leuke acties:

Eventjes een snel berichtje tussen al het werk door ;)

Ik heb twee leuke acties voor jullie.

Als eerst heeft ichicka een leuke sinterklaasactie. Ze geven allerlei spulletjes weg! Echt waar! Het enige wat je hoeft te doen is je aan te melden via deze link: http://ichica.nl/sint?hop=sint10597 heb je dat gedaan dan kun je een "verlanglijstje maken van enkele van de cadeautjes die ze weggeven. Maar het mooiste is: Als je meedoet heb je altijd prijs! Ik weer nog niet of het te mooi is om waar te zijn, maar het is het proberen waard vind ik.

Als 2e heb ik een leuke kortingscode voor de website personalgifts. Hier schreef ik laatst al over als sinterklaas tip. Maar nu krijg je dus met de code: 2wnb87 maar liefst 15% korting op je aankopen.
De code is twee weken geldig, maar dat is ruim genoeg om je verlate sint aankopen nog van in te slaan.


Nu ga ik weer aan het werk!

Xx- Bella

0 reacties:

Een reactie posten

 
Web Analytics