Subscribe Twitter

30 november 2010

Leraren kunnen niet plannen.



Je kent het wel: Leraren die de hele tijd roepen dat die jeugd van tegenwoordig niet kan plannen. En daarom zijn huiswerk nooit af heeft of de toets niet goed gemaakt.

Nou, Ik kan je vertellen: leraren kunnen zelf ook bar slecht plannen. Vlak voor de kerstvakantie bedenken ze nog even allemaal dat er nog een PO gegeven moet worden. Dat er nog een hoofdstuk bij de toetsstof moet, of dat er leuk extra spreekbeurten gegeven kunnen worden.

Ik heb gewoon geen pauzes meer, omdat ik anders geen tijd heb om bepaalde afspraken na te komen.
Dus jullie snappen waarschijnlijk wel waar dit heen gaat. We hebben geen tijd om de komende week iedere dag een artikel online te plaatsen. Ik vind het echt heel erg vervelend en we zullen dan ook proberen om nog zo veel mogelijk te doen, maar het moeten natuurlijk ook geen korte afgeraffelde stukjes worden.

We hopen dat jullie hier begrip voor hebben, en dat jullie nog regelmatig een bezoekje blijven geven aan Ella&Bella's.

Xx- Bella ( en Ella, maar die zit nu nog op school...)

1 reacties:

Silva zei

Ach, school komt voor, hè ;) Gelukkig heb ik net een hele drukke week achter de rug en heb ik nu vrijwel niks meer te doen de komende weken.

Een reactie posten

 
Web Analytics