Subscribe Twitter

20 september 2010

Three Random Vid's

Vandaag eens een ander artikel.
Nu het weer wat minder mooi weer wordt vind ik het soms heerlijk om leuke filmpjes op youtube te zoeken.
Hieronder wil ik graag drie filmpjes delen waar ik geen genoeg van kan krijgen. Het zijn alle drie heel verschillende filmpjes, dus voor elk wat wils zou ik zeggen.

1) Catch me van Demi Lovato. Ik kan maar niet stoppen met luisteren naar dit liedje.




2) De filmpjes van Shane Dawson vind ik echt mega grappig, zijn gebaseerd op een serieus thema en hij is nog goodlooking ook.



3) En, hoe kan het ook anders, een beautyfilmpje :)





Ze zijn allemaal een beetje Disney gerelateerd XD Maarjah, daar kan ik ook niks aan doen.

Wat zijn jullie favo filmpjes momenteel?

Xx-Bella

0 reacties:

Een reactie posten

 
Web Analytics