Subscribe Twitter

19 september 2010

Cotton Candy Eye

Vandaag had ik zin in iets heel zoets. ( op mijn ogen dan.) Dus maakte ik een suikerspin geïnspireerde ooglook.

Ik heb gebruikt:


  • Casuelle oogschaduw palette ( Een paarse,lichtblauwe en een parel kleur)

  • Essence long lasting eyepencil (in 7th heaven)

  • E.L.F oogschaduwkwast

  • Gosh wonder volume mascara
Wat ik heb gedaan:


  • Eerst brach ik met een vochtige oogschaduw penseel een paarse oogschaduw aan op de binnenste helft van mijn bewegend ooglid.

  • Vervolgens deed ik de lichtblauwe kleur met een vochtige penseel aan de buitenkant van mijn bewegende ooglid.

  • Hierna bracht ik de parelmoer kleurige oogschaduw in mijn "crease" aan. Dit is normaal ook het moment dat je een highlighter net onder je wenkbrauw aanbrengt. Dit was ik alleen vergeten.

  • Nu maak je de look af met een zeeblauw oogpotlood die je op je bovenste wimperrand en op de buitenste helft van je onderste wimperrand aanbrengt.

  • Een beetje mascara op je wimpers en klaar is je suikerspin oog!


Xx-Bella

0 reacties:

Een reactie posten

 
Web Analytics