Subscribe Twitter

18 september 2010

Budget lipproducten

Lipprodructen gebruik ik bijna elke dag. Ze geven je look net iets extra's en maken hem helemaal af. Daarom is het natuurlijk leuk om veel verschillende kleuren,geuren en soorten te hebben. Het probleem is alleen dat je hier al snel honderden euro's aan kwijt bent. Goed je kan er dan wel een tijdje mee vooruit, maar als ik jou nou vertel dat dit allemaal ook goedkoper kan?

Budget shoppen is iets wat ik graag doe. Ik vind het heerlijk om met tassen vol de winkels uit te lopen met in mijn achterhoofd de gedachte dat ik bijna niets uitgegeven heb. Er bestaat alleen wel een kans dat je weer eens van die flut producten hebt ingeslagen, die je later toch niet blijkt te gebruiken. Vandaar dat ik jullie vandaag een aantal van mijn favoriete budget lipproducten laat zien zodat je minder snel een miskoop koopt op dit gebied!

Als eerste de glossy lipbalm van Essence in de smaak 'berry sorbet'. Hij geeft een mooie glans en een subtiel roze kleurtje op je lippen. De pigmentatie is niet geweldig, maar de glans is echt heel erg mooi. Deze gloss ruikt lekker en verzorgt je lippen ook, ookal staat dit volgens mij niet op de verpakking.


Max lipgloss nummer 18 van de Action. Een product waar ik niet heel veel van verwachtte voor een prijs van 1 euro voor twee stuks. Maar wat een pigmentatie geeft deze gloss! Echt niet normaal gewoon! Verder ruikt hij ook erg lekker, niet chemisch ofzo maar gewoon lekker naar iets framboos achtigs.



Het merk EyesLipsFace is waarschijnlijk wel bekend bij jullie. Ikzelf vind de meeste producten van deze webshop erg fijn en budget proof. Bijna alle producten op deze webshop kosten 1 euro, en de verzend kosten zijn ongeveer 7,45. Zo komt deze Candy Shop lip gloss in de geur 'candy fix' hier ook vandaan. Volgens mij zijn deze glossjes speciaal gemaakt voor een lekkere geur. Maar om eerlijk te zijn vind ik hem best stinken als ik zo aan het blikje ruik. Gelukkig ruik je dit niet als het op je lippen zit, en verzorgt/verzacht het mijn lippen zoals het zou moeten doen.

 

Als laatste weer een product van de Action. Dit is een gewoon transparante met een lekker fris watermeloen geurtje. Net als de lipgloss hierboven die ook van de Action is, koop je deze per twee. Hij kost 0,75 euro.

Waarschijnlijk heb je nu wel een beetje een idee waar je leuke budget lipproducten kunt kopen. Wel geef ik je als tip om niet elke dag budget producten op je lippen te smeren. Wissel zo mogelijk een beetje af met de wat luxere producten en smeer je lippen ook zo af en toe goed in met een betrouwbare lippenbalsem.


X 'Ella

0 reacties:

Een reactie posten

 
Web Analytics