Subscribe Twitter

23 september 2010

Mijn Wet 'n wild lipsticks.

Als ik niks op mijn lippen heb voel ik me al snel kaal. Gelukkig zijn er een heleboel verschillende lipproducten, voor iedere gelegenheid iets dus. Vandaag wil ik jullie mijn favoriete lipsticks laten zien. Toevallig zijn dit allemaal lipsticks van het merk wet 'n wild.

Deze lipsticks vind ik zo enorm fijn omdat:

  • Ze erg mooie kleurtjes hebben die mij allemaal lijken te staan.
  • De sticks fijn smeren en mijn lippen zacht houden
  • Het heerlijk budgetproof is :)







Mijn lippen "nude" ( sorry voor de slechte qualiteit.)





Als eerste de glam en care lipstick in E81522
Dit is een donkerroze lippenstift met een rode ondertoon en ienimini gouden glittertjes. Heel erg mooi om je dagelijkse outfit net even iets chiquer mee te maken.



Dan de Gloss & Shine lipsticks.
Van links naar rechts: E81401,E81412,E81406



De eerste lipstick heeft een donkerrode bijna roestkleurige kleur. Dit is ook de meest matte van alle vier de lipsticks.
De tweede stick heeft een veel lichtrodere kleur met flink wat shimmer. Op de foto lijkt hij best roze maar dat is hij dus absoluut niet!
De laatste is een hele mooie lichtroze glanzende kleur, deze kleur kun je eigenlijk altijd wel dragen, zowel naar school als naar een chiquere gelegenheid. Dit is mijn all-time favourite kleur.




Deze wet 'n wild lipticks waren altijd bij de trekpleister te koop, jammer genoeg zijn ze daar uit het assortiment. Als je geluk hebt hebben ze misschien nog een kortingsbak met enkele van deze stiften erin.

Wat zijn jullie favoriete lipsticks? Let me know!

Xx-Bella

P.s Sorry voor de late post, Ella en ik hebben het momenteel erg druk met school dus daarom lukt het ons vaak niet om de artikelen op vaste tijden online te hebben. Maar we doen erg ons best om dit zo snel mogelijk weer voor elkaar te hebben! Xx

0 reacties:

Een reactie posten

 
Web Analytics