Subscribe Twitter

18 september 2011

Samantha uit Utreg

Ik denk zo'n drie jaar terug maakte een aantal bekende beautybloggers ( o.a Serena van Bautylab) een parodie beautyfilmpje. Samantha uit Utreg was die dag zo'n succes dat het een van de meest bekeken filmpjes op youtube was. Een paar maanden later was het filmpje van youtube verwijderd om voor mij onbekende redenen en nergens meer te vinden. Toen ik vandaag weer eens zocht, zag ik dat het er wel weer opstond en ik heb me, ondanks dat ik dit filmpje nu al zo'n 3000 keer heb bekeken, weer helemaal kapot gelachen.
Tijd dus om dit met jullie te delen!



En tot mijn grootte vreugde is er zelfs een deel 2! ( Want voor deel 1 kreeg ze staande ovulaties :D)






Xx-Bella

Zie ook: http://www.beautylab.nl/2011/07/samantha-uit-utreg-wie-is-dat-nu.html

0 reacties:

Een reactie posten

 
Web Analytics