Subscribe Twitter

9 februari 2011

Vogue girl teddydeer

Je hebt ze vast wel eens gezien en bij jezelf gedacht 'ach wat schattig' : de collecties van Vogue girl.
Hoewel ik me best kan indenken dat er meiden zijn die dit kinderachtig vinden, vind ik deze collecties juist super cute! Ik was dan ook heel erg blij toen mijn zus laatst dit Vogue girl teddydeer pakket voor me meenam.

De set bestaat uit een shampoo, parfum douche gel, glitter spray, deo en een perforator. Ik ben er zelf ook nog niet echt achter waarom er een perforator in een beautyset zit eigenlijk...
De producten zijn allemaal vrolijk bedrukt met schattige hertjes. Zoals ik al eerder zei, ligt het aan jezelf of je dit kinderachtig vindt of schattig. Ook van de geur moet je maar net houden: super zoet. Ikzelf vind dit lekker, maar er zullen ook een heleboel mensen zijn die het liever iets minder zoet hebben.
En dan, doen de producten wat ze zouden moeten doen?

De parfum douche gel ruikt erg lekker (zoals ik al eerder zei: zoet, maar wel lekker) en is lekker zacht voor je huid. Als ik de douche uitstap na me ingesmeerd te hebben met de vogue douche gel voel ik me lekker schoon en fris.

De shampoo doet wat hij moet doen, maar is totaal niet de fijnste shampoo die ik ooit heb gehad. Ik weet niet precies waar het aan ligt, maar ik vind hem gewoon niet zo fijn in gebruik. Het kan er ook aan liggen dat ik normaal van die extra schuimende shampoos gewend ben en dat deze dat niet is. Wat ik nog wel even wil zeggen is dat het geurtje ook echt lang in je haar blijft zitten.

Over de deo valt eigenlijk niet heel veel meer te zeggen dan 'hij werkt'. Hij heeft hetzelfde zoete geurtje als de andere producten en spuit erg fijn.

Wat vinden jullie? Kinderachtig?

X-Ella

0 reacties:

Een reactie posten

 
Web Analytics