Subscribe Twitter

21 november 2010

Webshop tip: Applepiepussy


Toen ik laatst een beetje aan het snuffelen was naar leuke webshops op het internet, kwam ik de geweldige webshop 'applepiepussy' tegen, en ik was gelijk verliefd!


De webshop van Applepiepussy staat vol met schattige hebbedingetjes en leuke cadeautjes. Met bovenstaand knutsel pakketje voor 26,95 bijvoorbeeld, kun zelf 'fake food' figuurtjes maken van fuwa-klei. Ik had hier zelf eerlijk gezegd nog nooit van gehoord, maar het blijkt een hele rage te zijn in Japan. En zeg nou zelf, die mini donutjes zijn best schattig toch?

Wat ik zelf ook erg schattig vind, zijn de zogenaamde 'Wonder pills'. Vrolijke capsules waar een lief briefje in zit. Super leuk om een cadeautje helemaal af te maken, of in plaats van een kaartje. Ook leuk om te weten is dat 1 op de 50 pillen een 'winpill' is. Hiermee win je korting in de applepiepussy webshop. Een zakje Wonderpills kost 4,95, en kan ook worden opgestuurd naar een ander adres!


Als laatste laat ik nog een goodie zien voor de beauty freaks onder ons, namelijk de Apple&Pie all-over-lotion. Zoals de naam al zegt, is dit een lekker geurende (appeltaart!) lotion voor het hele lichaam. En helemaal mooi is dat deze lotion enkel bestaat uit eerlijke en natuurlijke ingrediënten. Deze lotion kost normaal 10 euro, maar met de 20% kortings actie die nu loopt, wordt deze prijs verlaagd tot 8 euro!

Zoals je kunt zien verkoopt deze geweldige webshop dus allerlei schattige hebbedingetjes, die je haast niet kunt laten liggen. Ik zet in ieder geval zo'n leuke goodie op mijn sinterklaas lijstje, en jullie?

Xx' Ella

1 reacties:

Silva zei

Leuke dingen hebben ze daar zeg!

Een reactie posten

 
Web Analytics