Subscribe Twitter

1 september 2010

Tag: 4 things

Ik ben getagged door Teske!

Eindelijk mijn eerste tag :) Het zijn een aantal vragen waar je 4 antwoorden op moet geven.
Het is de bedoeling dat je vermeld wie je heeft getagged en wie jij aan het eind weer tagged. Deze laatste moet je ook eventjes een berichtje achterlaten zodat ze weten dat ze getagged zijn.


4 things in mijn tas:

  • Flesje water
  • Mijn "nood" tasje
  • mijn telefoon
  • Mijn portemonnee

4 things gevonden op mijn bureau:

  • Mijn laptop
  • opschrijfboekje voor de site
  • lippenbalsem
  • kopje thee

4 favoriete dingen in mijn kamer:

  • Mijn i-pod docking station
  • de la met nagellakjes en imageplates enzo.
  • De teenvogue
  • De kleurcombinatie van Lichtroze, bruin en wit.

4 things die ik altijd al wilde doen:

  • autorijden
  • in een grote film of musical spelen ( van Disney :P )
  • In het buitenland studeren of een zomercursus doen
  • agility met mijn hondje

4 things waar ik op dit moment van houd:

  • Mijn laptop
  • Disney Channel
  • Zingen
  • Bloggen ;)

4 things waarvan ik wed dat jij ze niet van me wist:


  • Ik zet mijn wekken vaak 1 min later dan dat ik eigenlijk moet opstaan, zo kan ik net die minuut nog langer blijven liggen.
  • Ik ben Disney verslaafd en zou het geweldig vinden om te acteren voor Disney
  • Ik spreek Zweeds
  • Ik ben soms best wel lui.

4 liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg:

  • Demi Lovato- Untill you're mine
  • Jonas Brothers- Out of this world
  • Lady gaga- Paperazzi
  • BWO- Gomenasaï

zo! :D

Ik tag:


Xx-Bella

0 reacties:

Een reactie posten

 
Web Analytics