Subscribe Twitter

2 september 2010

Outfit of the Schoolpicture

Het begin van het nieuwe jaar betekent ook weer een niewe schoolfoto.
Ik droeg een grijze jegging van Vila, een oudroze top van H&M met een parfumflesje en een zwart blazer jasje van Vero Moda. Daaronder had ik Grijze pumps en een grijze parelketting. Mijn haar had ik gewoon los en mijn make-up was niet zo bijzonder. Een goede basis met een rode gloss een beetje blush, een dun zwart lijntje om mijn ogen en mascara natuurlijk.
Op mijn nagels London's Weather forecast van Catrice.



Doen jullie je best voor de schoolfoto? en wat doe je dan aan?

A new schoolyear means a new schoolpicture. I wore a Vila jegging, a oldpink H&M top with a parfumebottle and a black Vero Moda blazer. With that I wore grey pumps and a grey pearl necklace. I wore my hair lose and my make-up was nothing special just a good base with a red gloss and some blush, a thing black kohl line around my eyes and some mascara offcourse. On my nails I wore London's weather forecast of Catrice.

Do you dress extra nice for the schoolpicture? and what do you wear then?

Xx-Bella 

0 reacties:

Een reactie posten

 
Web Analytics