Subscribe Twitter

27 augustus 2010

Home again, nosejobs and shaping

Hi allemaal!


Na een heerlijk rustige vakantie zijn we weer helemaal terug! Vanaf nu kun je dus gewoon ook weer allerlei swatches,revieuws, ideeën en andere leuke artikeltjes verwachten.



Als eerste wilde ik het hebben over het feit dat ik vaak op forums reacties lees als: "OMG! die en die celeb of youtubegoeroe heeft een nosejob gehad! op zo'n jonge leeftijd! ". Van veel celebs zal dit idd wel waar zijn, maar een nosejob is erg duur en je loopt ook nog eens het risico dat het fout gaat. Daarom denk ik niet dat youtube goeroes een neuscorrectie hebben gehad.



Wat veel logischer is, is dat ze hun neus geshaped hebben, dit is schaduwen creëren met behulp van donkere en lichte kleuren. dit shapen, in samenwerking met ander licht of een andere hoek, kan je hele neus heel erg anders doen lijken. Hieronder heb ik wat fotootjes van mijn eigen neus XD de eerste is gewoon "kaal" daarna heb ik hem heel licht iets geshaped, ik wilde hem iets smaller laten lijken. En op de laatste foto's heb ik het wat overdreven gedaan zodat jullie goed het verschil konden zien






Voor deze foto's heb ik als donkere schaduwkleur, gewoon de donkerbruine oogschaduw uit het brightening oogschaduw palette, blue moon, van e.l.f gebruikt.

Als lichte kleur de highlighter in datzelfde palette.

De donkere kleur gebruik je om bepaale plekken meer diepte te geven, zodat ze "verderweg" lijken.( zoals bijvoorbeeld de zijkant van je neus.) de lichte kleur gebruik je juist om bepaalde plekken naar voren te halen.(bijvoorbeeld je neusbrug.)



Je neus kun je dus shapen, maar ook andere delen van je lichaam kun je op deze manier meer vorm geven, zoals bijvoorbeeld je jukbeenderen.



Knuf-Bella

0 reacties:

Een reactie posten

 
Web Analytics