Subscribe Twitter

15 juli 2011

Herôme 83 Shanghai nagellak & Teeez! 12 Cool nagellak


Heerlijk om je nagels in de zomer een lekker fel en vrolijk kleurtje te geven!
Lakje nummer 83 in Shanghai van Herôme en lakje nummer 12 in Cool van Teeez! passen volgens mij erg goed bij deze zomer. Lekker vrolijk en fel maar niet tè.


Het Herôme lakje heeft niet een heel speciale kleur, gewoon mooi donkerroze precies zoals op bovenstaande afbeelding te zien is. Maar wat lakt deze fijn zeg! Eindenlijk geen strepen, klontjes enz. meer zonder eeuwen lange oefening. Met het heerlijk brede kwastje lak je in 1 beweging je hele nagel met een perfecte dekking.
Herôme lakjes zijn te koop bij de Douglas voor ongeveer 7,50 euro.


Het lakje van Teeez! vind ik een stuk minder fijn lakken, maar heeft weer een veel specialer kleurtje. Een hele mooie donkerblauwe kleur met duizenden ieniemienie glittertjes erin. Echt heel erg mooi.
Het merk Teeez! zie je niet heel erg veel, maar ik heb die van mij geloof ik voor 4,50 euro bij de Etos gekocht.

Heb jij nog kleurtjes/lakjes die je zeker aanraad voor in deze zomer?

Xx' Ella

0 reacties:

Een reactie posten

 
Web Analytics