Subscribe Twitter

6 juli 2011

Bye Bye schooljaar



Het zit er alweer op. Mijn 5e jaar gymnasium en ik heb er zo enorm van genoten!

Begin dit jaar gingen we met de hele jaarlaag naar Rome. Eerst twee dagen Napels en toen Rome zelf. Echt een supergeweldige ervaring en we zijn er zo'n hechte groep door geworden!
Ik heb me dit jaar gerealiseerd wat een supervrienden ik heb en heb dan ook superveel LOL met ze gehad.

In een vakantie ben ik met mijn zusje en ouders naar London geweest, wat ook supergezellig was. London blijft voor mij toch echt een van de allerleukste grote steden.

Ook heb ik mijn verjaardagsfeestje dit jaar een halfjaar uitgesteld zodat ik een barbeque kon houden. Het regende jammer genoeg alsnog op de dag zelf, maar het was echt het leukste feestje van de afgelopen jaren. Ik heb van iedereen een supermooie armband gekregen die ik nu heel vaak omheb.

Als laatste heb ik dit jaar mijn eerste vriendje gekregen.

Het was een topjaar dus, een jaar om nooit te vergeten. Bedankt iedereen die er een deel van uitgemaakt heeft. <3

Volgend jaar examen doen, maar eerst: VAKANTIE!

Hoe was jullie jaar? en vinden jullie het leuk om zo af en toe persoonlijkere blogposts te lezen, of kan ik het beter bij de mode en beauty posts houden?


Xx-Bella

0 reacties:

Een reactie posten

 
Web Analytics