Subscribe Twitter

26 april 2011

Mini shoplog NYC


Waarschijnlijk hebben jullie allemaal al wel gemerkt dat sinds vorige week het nieuwe budget beautymerk New York Color bij de Kruidvat ligt.
En misschien hebben jullie hier ook al wel een paar dingetjes van meegenomen voor in je stash.
Ik in ieder geval wel. In deze mini shoplog laat ik jullie zien naar welke producten van New York Color ik benieuwd was en welke producten voortaan tot mijn stash behoren.


*Liquid lipshine in Nude York City (582)
*Smooth Skin pressed face powder in Naturally Beige (705A)
*Metro Quartet Eye Shadow in Lexington Luxury (819A)
*Curling Brush Mascara City Curls in Carbon (846)

Dit zijn de producten die ik heb aangeschaft en ik moet zeggen dat ze allemaal fijner zijn dan verwacht.
De oogschaduw is niet perfect gepigmenteerd, maar dat geeft voor de komende warme dagen juist een lekker frisse look.
De lipgloss is juist veel gepigmenteerder dan ik had gedacht en blijft ook langer zitten dan ik verwacht had.

Ik ben dus erg blij met mijn NYC producten en ben van plan ze vaak te gaan gebruiken.

Ik weet nog niet of en welke producten ik ga reviewen. Waarvan zouden jullie graag een review zien?

X' Ella


1 reacties:

femketje zei

leuke spulletjes :)

Een reactie posten

 
Web Analytics