Subscribe Twitter

12 maart 2011

real life: Muziekavond



Hoi allemaal,

Vandaag even een post over iets wat me de laatste paar dagen toch wel bezig houdt. De jaarlijkse muziekavond komt er namelijk weer aan en ik beloof al 5 jaar aan anderen dat ik mee zal doen. Dit jaar dus tijd om het ook echt te gaan doen.
Nou ben ik niet zo geweldig in zingen, maar ik vind het wel heel erg leuk om te doen. Daarom wil ik ook nummers kiezen waar ik mij goed bij voel, maar die er ook niet voor zorgen dat ik al te veel voor gek sta.

Deze twee nummers houden me nu heel erg bezig, maar het zijn niet de meest makkelijke nummers. Iemand aanraders? En hebben jullie ook wel eens opgetreden? Vinden jullie het dan belangrijk wat anderen van je denken?

Laat het me allemaal weten!

Xx-Bella

0 reacties:

Een reactie posten

 
Web Analytics