Subscribe Twitter

17 maart 2011

Beyoncé Heat; Catch the fever!




Al een tijdje staat hij op mijn lijstje voor artikelen die ik nog moet schrijven: een review over de Heat parfum van Beyoncé. Hij is niet meer helemaal nieuw, maar dat veranderd niks aan de heerlijke geur!



Beyoncé Heat is een bloemerige parfum met hier en daar de zoete geur van fruit en de warme geur van hout.
In de parfum zitten onder andere de geuren van rode vanille-orchidee, magnolia, roze perzik, bitterkoekjes, kamperfoelienectar en reuzenpijnboom.

        Bij het ruiken van deze heerlijke geur, denk ik zelf aan een knusse dag, gezellig bij de openhaard.

     De geur blijft netjes de hele dag zitten en zit in een mooi flesje, die helemaal bij de geur past.
Zeker een aanrader dus!


Beyoncé Heat parfum is O.A verkrijgbaar bij douglas. De adviesprijs voor een flesje van 15 ML is 16,00 euro en voor 50 ML 36,00 euro.
Ook zijn er een shower gel, body lotion en deodorant verkrijgbaar met deze geur.

X' Ella

2 reacties:

Tatjana zei

Ik ben echt harstikke benieuwd naar deze parfum, wil hem graag aanschaffen! :D

Marieke zei

Ik heb hem ook en vind hem echt heerlijk!

Een reactie posten

 
Web Analytics