Subscribe Twitter

30 januari 2011

Shoplog: Biocura gezichtsverzorging




De laatste paar dagen zag ik op verschillende websites berichtjes over de crèmes van het merk biocura.
Deze crèmes zouden zeer budgetvriendelijk en ook nog eens zeer prettig in gebruik zijn. Ik werd erg nieuwschierig en kon het niet laten om op zoek te gaan naar enkele van deze producten, om voor jullie uit te testen.

Het gehele assortiment bestaat uit: een reinigende lotion, een gezichtstonic zonder alcohol en eentje voor de zeer gevoelige huid, een revital dag- en nachtcrème, een anti-aging dag- en nachtcrème, een aqua complete crème, een vochtinbrengend serum en een serum voor de oudere huid.

Ik nam de tonic zonder alcohol, de aqua complete crème en het vochtinbrengende serum mee.

Wat mij het eerst opviel was dat vrijwel alle producten op glycerine basis gemaakt zijn. Hier ben ik meestal niet zo'n fan van omdat glycerine je huid niet verzorgt net zoals vaseline. De samenstelling van de producten vond ik zowiezo heel erg appart. Maargoed, alles voor de site ! ;)

Binnenkort kunnen jullie een uitgebreide review verwachten van deze producten.

Biocura is te koop bij alle Aldi filialen.

Xx-Bella

0 reacties:

Een reactie posten

 
Web Analytics