Subscribe Twitter

14 december 2010

This months favourite

Heel veel bloggers laten iedere maand hun favoriete beautyartikelen zien. Artikelen die ze die maand heel erg vaak gebruikt hebben en erg fijn vinden. Nou vind ik het altijd erg lastig om iedere maand weer nieuwe favoriete producten te vinden, daarom schrijf ik ook niet iedere maand een monthly favourites.

Wel heb ik deze maand een "look" die ik eigenlijk vrijwel iedere dag gemaakt heb. Namelijk de Nude lip.
Deze is erg makkelijk te maken en staat heel naturel bij weinig make-up, maar staat ook erg leuk als je bijvoorbeeld een smokey-eye hebt gemaakt. Vandaag wil ik jullie laten zien hoe je snel en gemakkelijk je eigen Nude lips kunt maken.

Stap 1 is om je lippen goed te scrubben zodat ze lekker glad zijn. Als je met een lipstick gaat werken ga je losse velletjes namelijk heel erg zien. ( en dat willen we niet.) Op de foto hierboven zien jullie mijn lippen zoals ze zijn zonder dat er iets op zit. au naturèl dus.

Nu komt de belangrijkste stap. Doe een beetje concealer op je lippen! Concealer heeft de perfecte huidskleur en dekt vaak goed, daarom is hij uitermate geschikt om mooie nude lips mee te maken. Zelf gebruik ik de lichtste kleur uit mijn catrice allround concealer palette. Maar je kunt ook een willekeurige andere concealer gebruiken.


Mijn lippen met catrice concealer.

In principe kun je nu een nude of doorzichtige lipgloss aanbrengen en dan heb je al hele mooie "nude" lippen. De lipgloss die ik hier voor gebruik is Lipsmacker Ice creamie in Cookie Dough.



Zelf vind ik het het mooist om over deze "concealer lippen" nog een nude lipstick aan te brengen. Dit geeft net een iets warmer geheel. Ik gebruik hiervoor een lipstick van miss sporty die ik kreeg voor mijn verjaardag. Deze is in de kleur Strip-tease en neigt een beetje naar het oranje. Dit vind ik jammer, maar met de roze ondergrond is het wel te doen. De liptick is lekker creamy, dus hij brengt makkelijk aan. Ook dekt hij goed. Ik weet niet precies wat hij kost, omdat het dus een cadeautje was, maar Miss Sporty is nooit zo duur.



 Wat vinden jullie van de Nude lip?

Xx-Bella


3 reacties:

Silva zei

Ik vind de nude lip echt geweldig! Ik ga dit nu proberen :)

Céline zei

Leuk! Laat me even weten of het gelukt is! Ben benieuwd :D

Pretty Beauty Land zei

doe dit ook regelmatig! Vind het super staan!

Een reactie posten

 
Web Analytics