Subscribe Twitter

3 oktober 2010

September favourites

Het is weer het begin van de nieuwe maand, dus tijd om jullie mijn favoriete beauty producten van de afgelopen maand te laten zien!

Van linksboven naar rechtsonder:

- Max lipstick in Frozen Berries ( van de action)
De lipsticks van de action zijn er in erg veel verschillende kleuren en ze kosten maar €0.89 per twee. Dus erg leuk om verschillende kleurtjes lippenstift uit te testen ;) Ik vind ze ook nog eens lekker ruiken.
- Gosh eye'deal mascara

Dit blijft gewoon een erg fijne en mooie mascara.

- China Glaze nagellak in Strawberry fields

I love de gouden glittertjes, en het blijft toch een speciale lak voor mij, omdat het mijn eertse CG lak is ;)
- E.L.F Compact powder in Honey

Maakt mijn huid perfect matte en houd mijn foundation op zijn plaats :)
-Catrice allround concealer

Het bekende budget concealer palette, what not to love?

Over de meeste dingen heb ik al eens geschreven, maar als jullie nog ergens een review over willen, laat het me weten!

Ik vind het erg leuk om te lezen wat jullie favorieten van september zijn! Dus leave a comment!

Xx-Bella

0 reacties:

Een reactie posten

 
Web Analytics