Subscribe Twitter

28 oktober 2010

Opbergtip - besteklade


Vandaag laat ik jullie kennis maken met een handige opberger, de besteklade. De besteklade is erg handig om je make-up en/of sieraden in op te bergen. Hieronder laat ik jullie er twee zien van Ikea.

Rationell Variera 1,99
Rationell Variera 1,49
Twee mooie bakken van Ikea. Ik had er laatst toen ik bij de Ikea was bijna wat meegenomen, maar ze zijn net te groot voor mijn lades.

Je kan er dus een paar in je la zetten en dan de bakjes vullen met lipgloss,oogschaduw,mascara,armbanden,kettingen, noem maar op. Hierdoor kan je je spullen netjes sorteren en heb je snel te pakken wat je nodig hebt!

Lijkt het jou handig om een besteklade te hebben als opberger voor je sieraden en/of make-up?

X' Ella



0 reacties:

Een reactie posten

 
Web Analytics