Subscribe Twitter

19 oktober 2010

Hema bangle bands


Laatst vertelde ik jullie al over 'Silly Bandz' , de hype in Amerika. Ook vertelde ik jullie toen dat ik zelf ook van plan was ze te gaan kopen. En dat heb ik gedaan!

In nederland verkopen (dat ik weet) momenteel twee winkels deze rubberen armbandjes: Bart Smit en Hema.
Bij Bart Smit betaal je voor 24 echte merk Silly Bandz 5 euro en bij de Hema betaal je voor 12 neppe bandjes 1 euro. Dit laatste heb ik gedaan, het maakt me namelijk niet veel uit of ik de echte heb of niet.


Per zakje vind je zes verschillende soorten die er elk twee keer in zitten. Maar omdat ook Bella een zakje heeft gekocht konden wij onze dubbelen met elkaar wisselen zodat we allebei alleen maar verschillende hadden. Op het plaatje hierboven zie je de bandjes die ik heb. Dit is dus een mix van een zakje dierentuin dieren en een zakje boerderij dieren.

Ik vind mijn bandjes zelf erg schattig, en weet ook bijna zeker dat deze hype naar Nederland onderweg is.

Wat vinden jullie nou van deze bandjes? Kinderachtig?

X' Ella

1 reacties:

Anoniem zei

Ik vind deze bandjes gewoon megacool!
Want kheb ze zelf!
En by the way:
Niet kinderachtig!

Een reactie posten

 
Web Analytics