Subscribe Twitter

31 oktober 2010

Happy Halloween!

                                                                     Hee lieve lezers!
           Dit wordt het eerste echte thema artikel op deze site. En, hoe kan het ook anders, over halloween!
           In de thema artikelen ga ik over allerlei dingetjes rond één thema schrijven,
           die eigenlijk te klein zijn voor een apart artikel. Deze keer: halloween!

                                           
Nee, wees maar niet bang. Ik heb niet echt in mijn duim gesneden om deze foto te maken. Ik heb me laten inspireren door Esther van beautyfreak, en maakte toen deze nailart. Best halloween-proof toch?
En het is helemaal niet moeilijk om zelf na te maken. Het enige wat je hoeft te doen is namelijk, je nagel lakken, laten opdrogen, en van de kleur waar je de 'druppel' van wil gewoon echt een druppel aan je nagellak kwastje laten hangen. Hiermee ga je voorzichtig over de bovenkant van je nagel en voilà, klaar ben je!

                                                                                   
                                                    grie·ze·lig bn, bw huiveringwekkend, eng
                                                                                   

Mijn MAC Face Chart gemaakt met de computer. In het echt is deze look volgens mij ook best simpel te maken (ik heb het zelf niet uitgeprobeert). Om deze look te maken moet je eerst je gezicht erg wit poederen en dan met een licht roze blush je wangen vol poederen, zodat het er eigenlijk uitziet alsof je ziek bent. Dan kleur je je lippen met een rode schmink en teken je onder je lippen wat bloeddruppels. Verder doe je gewoon Mascara en oogpotlood op je ogen. Niet te voorzichtig zijn met je oogpotlood, het mag lekker dik. En dan om het helemaal af te maken, teken je met een Kohlpotlood of schmink krijtje een bliksemschicht onder je oog.

                                                                                schrik de; -ken  plotseling angstgevoel: met de ~ vrijkomen ergens ongedeerd van afkomen; vd ~ bekomen                                                                                

Als laatste nog een bijpasselijk nummer.



X' Ella

2 reacties:

Anoniem zei

Ziet er leuk uit!

Anoniem zei

Fine way of telling, and pleasant piece of writing to get facts
about my presentation focus, which i am going to present in school.
For much more valuable guides regarding http://tawasolkom.
com/index.php?do=/blog/26367/reality-upon-fleet-packages-from-cheap-jersey/ look at the web site site

Here is my page :: jersey shop
My web site :: jersey shop

Een reactie posten

 
Web Analytics