Subscribe Twitter

11 oktober 2010

Etos Holografische lak 009

Vandaag weer een leuke nagellak swatch.

Dit keer de etos holografische lak. Dit is het lichtblauwe kleurtje. In het potje lijkt hij gewoon lichtblauw, maar op je nagels is hij echt heel erg fel turquoise. Een beetje kleine zeemeermin blauw. Wel supermooi!




Het kwastje is redelijk dik wat ik altijd wel fijn vind lakken. wat ik wel jammer vind is dat er altijd zo weinig in de nagellak flesjes van de etos zit.

De holografische lakjes zijn te koop bij de etos voor € 2,50

4 reacties:

Anoniem zei

Leuke site alleen erg jammer voor de slechte kwaliteit foto's

Bella zei

Dankjewel :)

Klopt, ik vind het zelf ook erg vervelend. Ik doe altijd mijn best om ze zo mooi mogelijk te krijgen, maar het lukt vaak toch niet niet.

Gelukkig is het bijna sinterklaas/kerst en ben ik jarig, dus dan kan ik eindelijk een goed fototoestel vragen! :)

We zouden het leuk vinden als je onze site blijft volgen :) aan de foto's wordt dus gewerkt.

Xx

Anoniem zei

Zal ik doen hoor ik volg er veel per dag 1tje meer kan wel:D

Avery zei

Niet zo'n hele leuke foto, maar het ziet er o-zo leuk uit!

Een reactie posten

 
Web Analytics