Subscribe Twitter

8 oktober 2010

Bella test: Vichy Normaderm (2)





Een week lang, heb ik nu iedere ochtend Vichy Normaderm crème op mijn huid gemeerd.
Benieuwd wat ik ervan vind? Lees dan gauw verder!

Vichy Normaderm belooft je huid te matteren, hydrateren en onzuiverheden te verminderen.
De crème heeft een witte substantie en ruikt heerlijk fris, zoals we gewend zijn van Vichy. De crème smeert gemakkelijk uit en voelt licht aan. Het verstikt de huid absoluut niet!

Als je te lang wrijft dan merk je dat de crème een laagje op je huid achterlaat want dan ontstaan er allemaal rolletjes en velletjes. Na dit één keer gedaan te hebben doe je dit dus ook niet meer en stoort het verder niet. Het te lang inwrijven van een crème is trouwens niet eens goed voor je huid!

Ook vind ik deze crème een fijne basis voor make-up.

Na enkele dagen merk je echt verschil. Mijn huid was nog nooit zo zacht geweest! Echt waar! Mijn huid voelde al na de tweede dag duizend keer frisser en zachter aan. Voor dit punt doet de crème dan ook echt wat hij belooft en krijgt hij van mij een dikke 10.

Jammer genoeg werkte de crème minder goed voor mij op de andere twee punten. Mijn huid was niet matter dan anders, en ook zijn de meeeters op mijn neus niet verminderd. Het puistje dat op mijn kin zat is in die zeven dagen wel verdwenen ( zoals je op de voor en na foto's kunt zien ;) ) maar dat kan natuurlijk ook vanzelf zijn gegaan. Of door het dagelijks reinigen wat ik sowiezo altijd doe.













Zou ik Vichy Normaderm opnieuw kopen? Jazeker, ooknal maakt hij 2 van de 3 punten niet waar, mijn huid is nog nooit zo extreem zacht geworden door een crème dus ik zou hem graag opnieuw aanschaffen.

Xx-Bella

0 reacties:

Een reactie posten

 
Web Analytics