Subscribe Twitter

29 september 2010

Etos eyeshadow mousse & powder


Dit weekend kwam ik bij de Etos een geweldige 1,- euro bak tegen. Ik heb een mossgroene oogschaduw mousse en een felgroene oogschaduw poeder meegenomen om voor jullie te reviewen en swatchen.

Ik begin met deze felgroene oogschaduwpoeder zonder nummer. Wat past 'ie leuk bij mijn vloerbedekking he?

Misschien ken je wel van die pigments, die je echt moet overpotten omdat je er anders niets uit krijgt.
De pigments van de Etos horen daar (gelukkig)  niet bij. In het potje zit een zachte applicator, waarmee je de oogschaduw erg fijn aan kunt brengen.

De eerste swatch die je hierboven ziet is van deze pigment. Ik moet toegeven dat de foto niet heel helder is, maar volgens mij is 'ie wel helder genoeg om te zien hoeveel pigment de poeder heeft. Redelijk normaal natuurlijk voor een pigment :P.
Ook de kleur is in het echt net als op de foto. Alleen de geweldige glittertjes die er in zitten kun je niet zien. Sorry!



En dan had ik ook nog een eyeshadow mousse gekocht. Een geweldige mosgroene kleur in nummer 006.



Op de foto hierboven is de tweede kleur de swatch van deze mousse. Zoals je daar misschien wel ziet, geeft ook dit product een geweldig pigment af.

De mousse is, net als eigenlijk de meeste andere oogschaduw mousses, erg fijn in gebruik. Je neemt een beetje op je vinger en veegt dit simpelweg op je ooglid.

Misschien raar, maar ik had volgens mij nog nooit oogproducten van het Etos huismerk gehad. Over deze twee producten ben ik in ieder geval erg tevreden!
En jullie? Wat zijn jullie ervaringen met het Etos huismerk?


Xx Ella


 

0 reacties:

Een reactie posten

 
Web Analytics