Subscribe Twitter

4 september 2010

China Glaze, Strawberry Fields

Eindelijk heb ik mijn eerste China Glaze nagellakje gekocht.
Iedereen kent het merk China Glaze wel, het merk van de meest geweldige kleurtjes nagellak! Maar ik had nog geen enkel kleurtje in mijn bezit. Hoog tijd dat daar verandering in kwam dus.

Het lakje dat ik kocht heet Strawberry Fields. Het is een donkerroze lak met een gouden chrome finish. Een erg mooi zomers kleurtje dus.

Toen ik het lakje voor jullie uitteste viellen mij de volgende dingen op:
  • De lak zit in een potje van 14 ml zodat je er lekker lang mee kunt doen.

  • Het kwastje is redelijk dik en lang, ik vond het erg fijn lakken, maar dat verschilt per persoon denk ik. 
  • Het enige wat mij tegenviel was dat, pas na drie laagjes, de lak goed dekte. Maar dan heb je ook wat!
Echt een prachtig kleurtje, je wordt al vrolijk als je er alleen maar naar kijkt :).

Ik kocht mijn lakje bij een nagelgroothandel voor € 5,95. China glaze kun je ook online kopen bij shops zoals transdesign en 8ty8beauty.

Xx-Bella

Edit: Ik draag de nagellak nu 5 volle dagen zonder base- en/of topcoat en er is nog geen enkele chip verschenen! WAUW!

I'm wearing the polish now for 5 full days without a base-or topcoat and there isn't any chip!
WOOW!

0 reacties:

Een reactie posten

 
Web Analytics