Subscribe Twitter

28 augustus 2010

i've done it!

Eindelijk! ik wilde het al zo lang een keertje proberen! en nu heb ik het eindelijk gedaan.

Mijn haar verfen, ik wilde het al een hele tijd, gewoon een keertje wat anders. Gisteren ben ik uit school naar de brainwash kappers gegaan. Dit is een kappersketen die knipt, kleurspoelt, styled en alles voor maar € 14,- euro. Hier liet ik dus een kleurspoeling in mijn haar aanbrengen. De mensen waren er erg aardig en hielpen me goed bij een kleuradvies.

Ik wilde graag van mijn karamelkleurige lokken naar donkerbruin. Zeg maar een beetje zo:

uiteindelijk heb ik nu zoiets: niet wat ik wilde, maar het is zeker niet lelijk.

Hieronder zet ik mijn haar voor het kleuren en na het kleuren.

De mensen bij Brainwash kappers zijn dus erg aardig en ze doen erg hun best voor een goed advies en dat allemaal voor een hele redelijke prijs. Het enige dat ik jammer vond is dat ze geen nivea bij mijn haaraanzet gesmeerd hadden, zodat je een duidelijke rand zag van het verfen.




Vinden jullie dit een mooie kleur? Of moest het toch die andere kleur bruin zijn? of was mijn oude haar beter? Laat het me weten!









Xx-Bella

Finally! I wanted to try it for such a long time and now i finally did it.
Dye my hair, I wanted it for a long time, just something else. Yesterday i went to "brainwash" hairdressers after school. This is a hairdressers chain who cuts, colours and styles your hair for just €14,-. So this is the place I dyed my hair. The people where all very nice and they helped me with a colouradvice.
I wanted to paint my caramel locks dark brown. A bit like demi.
Now i have a bit the haircolour of Ashley, not what I wanted, but it's not ugly either.
On the third picture you can see my hair beore, and after painting.
The people working at "brainwash" hairdressers are very nice and they try hard for a good advice, this all for a very good price. The only thing I was disappointed in was that they didn't put any Nivea on the edges of my hair, so you could see a clear line after the dyeing.

Do you guys like this colour? Or should it after all be demi's colour? Or was my old colour the best?
Let me know!

Xx-Bella

0 reacties:

Een reactie posten

 
Web Analytics